sábado, 29 de abril de 2017

Este monstruo me suena

Keselman, Gabriella (2004), Este monstruo me suena, ilust. Emilio Ubernaga, editorial: La Galera, (+3 anos) [32 pp] (ISBN: 978-84-2463-908-2)

Este-Monstruo-me-Suena-portada.jpg

Formato: trátase dun álbum ilustrado, tamaño A4, rectangular e de tapas duras. O estilo das ilustracións é sinxelo e fácil de seguir, os fondos presentan tons cálidos e moi intensos, especialemente vermellos e amarelos escuros. Na maior parte do libro o monstruo non aparece totalmente debuxado, non se lle pode ver a cara ata o final; isto mantén a expectativa de descubrir a súa identidade. As ilustracións complementan perfectamente o texto, o cal enfatiza determinadas palabras ou frases aumentando o seu tamaño.

Este-monstruo-me-suena-interior_1.jpgEste-monstruo-me-suena-interior.jpg


Contido: o conto relata a historia dun neno chamado Eugenio. O rapaz está xogando cando de pronto aparece un monstruo que o quere comer. Eugenio non está asustado porque non é a primeira vez que o ve. O monstruo mete ó neno nun recipiente cheo de auga quentiña e bótalle unha especie de crema pola cabeza. Da igual o que faga o rapaz, non pode escapar. Ó final, o monstruo saca a Eugenio da auga, e lle pon o pixama para que non teña frío; resulta que o monstruo tan coñecido era o seu pai, dándolle o seu baño diario.

Potencialidades: con esta obra podemos traballar aspectos como a hixiene e o coidado persoal, as relacións pais-fillos, a perda do medo ós monstruos e valentía. O punto forte da historia é o humor que se encontra sempre presente e o seu final tan tenro.

Ningún comentario:

Publicar un comentario